sunnuntai 26. huhtikuuta 2009

Treeneissä taas

Treeneissä olivat tällä kertaa mukana meidän pennuista ainoastaan Abi, mutta onneksi vierailevia tähtiä oli paikalla parikin kappaletta, nimittäin Luka ja Bono.

Ensin Ninja näytti mallia siitä, miten kunnon palveluskoiran kuuluu toimia.



Esteen ylitys sujuu loistavasti ja kapulan tuominenkin hoituu Ninjan varmalla otteella. Mitenkä kun musta näyttää, ettei sen tassut ota ollenkaan kiinni tuohon esteeseen? Lentääkö se?

Bono The Doopermanni oli meidän treeneissä ekaa kertaa mukana ja näin hyvin otettiin kontaktia! Hyvä "toope" siitä tulee! :)

Istuminenkin sujui pieneltä mallikkaasti, sehän tekee tuota kuin ois aina tehnyt!


Abi katsoo emäntäänsä kuin sanoen "Hei, mä katon sua! Missä mun palkka viipyy? Hei kato ny, mä istun ja kaikkee!"

Luka oli edistynyt tosi hyvin, omistaja on tehnyt hyvin töitä sen kanssa. Tässä Luka saa palkan hyvin hoidetusta hommasta.

Ja jottei elämä olis pelkkää työtä, pääsivät kakarat riehumaan keskenään. Ensin vähän tutustuttiin toisiinsa.

Ja Bono ilmoitti heti Lukalle, kuka on tämän porukan suvereeni pomo! :D

Luka tietty kostamaan moinen arvonalennus - mutta Abille - naiset kärsikööt!

"Mä mitään ole tehnyt! Miks mua aina syytetään!?"

Meidän pieni sykkyhauveli Abi!

Ei kommentteja: